Nye folk ombord!

Hos oss går hverdagen i hundre. Vår bedrift er i rask utvikling, og det skjer kontinuerlige endringer. Både i firmaet og i produktet vi leverer. I det siste har vi gjort noen ganske store endringer på personalsiden og vi planlegger også vesentlige endringer på nettbutikkplattformen vår nå og fremover. Her en liten oversikt over «Nye folk ombord!»

ny kaptein

Adm.dir.

Den største nyheten for oss i disse dager er at vi har ansatt ny administrerende direktør. Tidligere landsjef for Klarna Norge, Fredrik Green, har nå overtatt som kaptein og han skal lede 24-skuta fremover mot stadig nye mål. Dette som ledd i posisjonering mot nye tider og videre ekspansjon mot nye markeder i nye land.

Fredrik Green
Fredrik Green – ny administrerende direktør i 24Nettbutikk

Vi ønsker Fredrik hjertelig velkommen! Og vi ser veldig frem til å både bli bedre kjent med ham og til å bli med på videre reise sammen, som nå fortsetter med grunnlegger og styreleder Robert ennå mer dedikert som produktsjef for vår nettbutikkplattform.

Gdansk og Rørvik.

Av andre nye personalmessige endringer i organisasjonen vår, må det nevnes at vi i løpet av siste tiden har åpna to nye kontorer i henholdsvis Oslo og Polen/Gdansk. Og nå i det helt siste har vi også fått på plass en ytterligere person – Helge – med kompetanse på design m.m. ved hovedkontoret vårt i Rørvik.

Som ansatt ved hovedkontoret må Helge regne med sin egen presentasjonsblogg i nær fremtid, slik tradisjonen har vært. Så ham utsetter vi til neste uke. Og når det gjelder våre helt ferske kolleger ved kontoret i Gdansk har ikke bloggredaktøren møtt disse ennå. Og våre polske kolleger skal også få tid til å komme seg inn i vår business. Så også dem kommer vi nærmere tilbake til etterhvert.

Oslokontoret

Men vi har altså 3 personer ved kontoret i Oslo som ikke slipper unna så billig nå 🙂 Her presenteres Thomas, Carina og Petter:

Oslo-kontoret: thomas carina petter
Fra venstre: Thomas – Sales Manager, Carina – Account Manager, Petter- Customer Success Manager

Thomas – Sales Manager

Thomas er 40 år og er utvandrer fra regnværshovedstaden Bergen. Han definerer seg som godt etablert i Oslo med sin familie. Thomas har jobbet årevis med salg og kundeservice, men har også vært innom remarketing-samarbeidspartneren vår ReCheckit, før han kom til oss i vår for å starte opp og lede vår salgsavdeling i Oslo.

Her skal han først og fremst få på plass et fungerende salgsteam med målsetning om å øke omsetningen i bedriften, på den måten hjelpe til med å få fart på den veksten vi ser for oss i tiden som kommer.

Carina – Account Manager

Carina er 27 år gammel og er både født, oppvokst og bosatt i Oslo. Hun har jobbet innenfor netthandel i 5 år, og da hos betalingsleverandøren Klarna.

På spørsmål om hvorfor hun ønsket å begynne hos oss, sier hun at hun syns det er veldig artig og interessant å jobbe med netthandel fordi det er en bransje i utvikling hvor det kommer nye produkter og tjenester på markedet hele tiden. Og at dette stemmer, kan vi selvsagt både bifalle og signere ?

Petter – Customer Success Manager

24 år gamle Petter bor på Vulkan i Oslo sammen med sin Rebecca, og jobber deltid hos oss samtidig som han studerer juss ved Universitetet i Oslo. Han kom til oss fra stilling som Enterprise Implementation Manager i Klarna Norge. Som teknisk prosjektleder for de største kundene Klarna har i Norge, hadde han blant annet ansvar for utvikling og implementering av Klarnas løsninger i kundens butikksystemer.

Hos oss skal Petter bistå nye kunder å komme seg raskt i gang på vår plattform, for eksempel kunder som har hatt butikkløsning fra annen leverandør før. Som vår Custom Success Manager, skal Petter rett og slett hjelpe slike kunder til suksess:-)

Her er mannskapet på 24-skuta samlet. Ikke 24 stk ennå, men snart?…

nye folk gir stor 24-stab-per-september-2016

Kommentarer

kommentarer