People talk — brands don’t!

Denne gangen går jeg rett på sak:

Det er folk som snakker. Det er mennesker som deltar i samtaler. Dialoger skjer mellom personer. Ikke gjem deg bak en merkevare når du kommuniserer på vegne av en nettbutikk eller en annen virksomhet.

dont-hide-behind-brand


 

Skal man oppnå troverdighet og tillit – nødvendige komponenter for å være konkurransedyktig i dag – må man huske dette.

Vær personlig.

Men det betyr ikke at man skal være privat!

Når vi ved 24Nettbutikk kommuniserer med våre kunder, enten det er på telefon, epost eller chat, sørger vi for at folk vet navnet vårt. På vår «om oss»-side kan den som ønsker det se bilde av oss.

omoss-700

Da er vi litt personlig. Vi kunne vært mye mer personlig. For vi er på ingen måte kjempedyktige på dette hos oss – der er stort forbedringspotensiale! Men vi vektlegger det. Og jobber med å bli bedre på det. For det er vesentlig. Og faktisk blir det mer og mer vesentlig i takt med samfunnsutviklingen.

Folk vil snakke med folk. Ikke med merkevarer!

Husk dette enkle, men svært viktige rådet når du nå går våren og sommeren i møte 🙂 Og når du formidler budskap, og er i samtaler med kunder og potensielle kunder fremover. Legg litt mer av deg selv i det. Våg kanskje å dele bittelitt mer enn du synst er behagelig. Da skal du se at du tilbake opplever litt økt tillit og større troverdighet. Og etterhvert vil det føre til økt verdiskapning for ditt brand. Jeg lover det! 🙂

oyvind-nyklipt-og-klar-for-helg

-Øyvind. Nyklipt Chief Marketing Officer som nå er klar for helg! 🙂


PS:  Alle våre kunder får tilgang til en gratis ebok der man kan lese mer om flere relevante og viktige tema relatert til etablering og drift av nettbutikker.

Besøk vår nettside for mer informasjon eller for å teste vår nettbutikkløsning gratis og uforpliktende i 30 dager.

Kommentarer

kommentarer